Schwerpunkte – Težišča

Wir sind eine zweisprachige Schule,
mit musikalischem Schwerpunkt.
Smo dvojezična šola, z glasbenim težiščem.

Sprachen – Jeziki

Neben der zwei Unterrichtssprachen Deutsch und Slowenisch lernen die Kinder auch Sprachen der Nachbarländer sowie die Weltsprache Englisch.

Poleg slovenščine in nemščine se otroci učijo tudi jezike sosednih držav in angleščino.

An unserer Schule werden folgende Sprachen angeboten:

• Slowenisch: Ist neben Deutsch die wichtigste Sprache, da sie auch gleichwertig im Unterricht eingesetzt wird. Da wir eine der wenigen Schulen in Kärnten sind, in welchen alle Kinder zum zweisprachigen Unterricht angemeldet sind, ist die slowenische Sprache umso wichtiger. Die Schülerinnen und Schüler lernen von der ersten Klasse an, unterstützt durch verschiedene Methoden und Unterrichtsmaterialien, den Umgang mit der zweiten Landesprache.

Slovenščina je poleg nemščine najvažnejši jezik na šoli, ker ga uporabljamo vsak dan in v vsakem razredu ter predmetu. Ker smo šola, na kateri so vse učenke in vsi učenci prijavljeni k dvojezičnem pouku, je slovenščina še bolj važna. Učenci in učenke se učijo uporabljati jezik v vsakdanju.

• Englisch: als unverbindliche Übung in allen Klassen.
    Angleščina: kot neobvezni predmet v vseh razredih

• Italienisch: als unverbindliche Übung. Jedes Kind in der dritten und vierten Klasse hat die Möglichkeit, sich anzumelden.
    Italjanščina: kot neobvezen predmet. Vsak šolar v tretjem in četrtem razredu se lahko prijavi.

Musik - glasba

Wir führen einen Schulchor, der jedes Jahr musikalisch unsere Schule nach Außen präsentiert.
Imamo šolski zbor, ki vsako leto glasbeno predstavlja našo šolo.

An der Schule bieten wir einen Schulchor an:

Jedes Kind kann sich zu Beginn des Schuljahres zum Chorgesang anmelden. Aufgrund der vielen Erfolge und Prämierungen hat der Chor einen sehr guten Ruf und wird oft zu Veranstaltungen eingeladen.
Kvaliteta zbora je vzrok za nastope pri številnih priložnostih tudi izven šole. Zaradi velikih uspehov ima šola tudi izven stavbe zelo dober ugled in je večkrat povabljena na različne prireditve.

Kooperation mit der Musikschule:

Jede Woche musizieren Musiklehrer der örtlichen Musikschule mit den Kindern auf verschiedenen Instrumenten. Im Schuljahr 2014/15 gab es eine Bläserklasse sowie eine Keyboardklasse.

Obstaja tudi kooperacija s krajevno glasbeno šolo. Vsak teden vadijo učitelji in učiteljice glasbene šole Borovlje z našimi šolarji. V šolskem letu 2014/15 se je prvič ustanovila pihalna skupina, ki vadi na pihalnih instrumenih in skupina, ki igra na sintesajzer.