Künstlerhaus - Hiša umetnikov

Am 15.10. 2018 besuchten die beiden dritten Klasse das Künstlerhaus in Klagenfurt.

Gemeinsam mit dem „Team Bingo“ und den Klassenlehrern bestaunten die Schüler die wunderbare Ausstellung „Nahtstellen“ und erfuhren, was Künstler brauchen, um Kunstwerke zu schaffen. Mit Begeisterung und Freude gestalteten sie mit verschiedenen Materialien eigene Kunstwerke.

Wie jedes Jahr gab es auch heuer wieder eine gesunde Jause mit Broten und viel Obst.

Danach genossen die SchülerInnen die wunderschöne Aussicht vom Stadtpfarrturm, besuchten den Wappensaal im Landhaushof, den Lindwurm am neuen Platz und das Wörthersee-Mandl in der Kramergasse. Nach einem Spaziergang über den Alten Platz beendeten sie ihren Besuch der Landeshauptstadt mit einem köstlichen Eis.

15. oktobra 2018 so otroci 3a in 3b razreda obiskali Hišo umetnikov v Celovcu.

Kolegici „Teama Bingo“ sta na zelo zanimiv in profesionalen način vodili po razstavi „Nahtstellen“ in skupno z otroki ustvarjali nove umetnine. Bil je zelo zanimiv, kreativen in kratkočasen dopoldan. Vmes so se šolarke in šolarji okrepčali ob okusni in zdravi malici, ki so jo tam dobili.

Nato so se podali na razgledni stolp mestne cerkve in si ogledali Celovec od zgoraj. Po obisku dvorane grbov, celovškega zmaja in možica Vrbskega jezera, je prišel čas za vrnitev domov. Poprej pa so se otroci posladkali s sladoledom. (s k)