Zogarija

Letošnja Žogarija v Avstriji je potekala v Celovcu pred prelepem »Novem trgu«. Torek, 7. Junija se je naša šola peljala v Celovec, ker so se 5 šol iz cele Koroške tekmovale za finale na GradišÄanskem.

Srečalo se je 5 šol (LŠ Vogrče, LŠ Bekštanj, LŠ Mohorjeva, LŠ Sele, LŠ 1 Borovlje). Igre so bile porazdeljene sledeče: nogomet, spretnostne igre, kviz znanja, tudi vi profesor ter »Vragolije žogarije«. Navzoči so bili so 14 otrok ter gospa ravnateljica Suklitsch in učitelj šole Enzi Martin.

Vsi so bili dobro pripravljeni na sodelovanje in izjemno hitro so bili otroci LŠ 1 Borovlje, ki so letošnjo Žogarijo zmagali! 1. Teden v novem šolskem letu pa zastopa naša šola Avstrijo na Superfinale v Monoštru/Szentgotthard na Madžarskem!

Auch heuer wurde in Klagenfurt das jährliche Event „Žogarija“ veranstaltet. Dieses Jahr fand es am 7. Juni 2016 am neuen Platz statt. Auch die VS 1 Ferlach hatte eine kleine Gruppe von 14 Kindern und 2 Lehrern nach Klagenfurt geschickt, um sich mit 4 anderen Schulen um das Superfinale in Ungarn zu duellieren. Die teilnehmenden Schulen waren: VS Rinkenberg, VS Mohorjeva/Klagenfurt, VS Finkenstein, VS Zell/Sele und die VS 1 Ferlach.

Alle mitgereisten Kinder hatten eine bestimmte Aufgabe zu erfüllen. Die Schüler mussten im Fußball, bei Geschicklichkeitsspielen und einem Quiz ihre Künste beweisen.  Die Kinder waren sehr gut vorbereitet und hatten den ganzen Tag über sehr viel Spaß und konnten schlussendlich mit der Trophäe für den ersten Platz die Heimreise antreten. Somit qualifizierte sich die Schule auch für das Finale der Regionen in Ungarn!