Team Bingo - Kunstvermittlung im Künstlerhaus Klagenfurt - Posredovanje umetnosti v Hiši umetnikov

Am 10. 11. 2015 waren wir mit unseren Klassen, 4a und 4b, in Klagenfurt. Wir besuchten den Großen Wappensaal im Landhaushof. Danach besichtigten wir den Lindwurm am Neuen Platz und das Wörthersee-Mandl in der Kramergasse. Endlich gingen wir über den Alten Platz, vorbei an der Stadtpfarrkirche und dem Stadttheater, ins Künstlerhaus.

Das Künstlerhaus ist ein sehr schöner Ort, an dem man viele neue Ideen für Kunstobjekte sammeln kann. Dort begrüßte uns Herr Christian Trapic, der uns in vier Teams einteilte. Wir hatten ca. 15 Minuten Zeit, uns die Ausstellungen von Heiko Bressnik, Uwe Bressnik, Dietmar Franz und Gernot Fischer in Ruhe anzusehen. Danach suchte sich jede Gruppe ein Kunstwerk aus und erfand dazu eine kurze Geschichte. Diese Geschichten erzählten die Teammitglieder den anderen Kindern.

Zum Schluss gestalteten wir gemeinsam ein Bild zum Thema „Apfel“, indem wir verschiedenste Äpfel zeichneten und echte Blätter aufklebten. Es war ein super Vormittag und die gesunde Jause im Künstlerhaus schmeckte allen sehr gut.

10. 11. 2015 smo bili z našima razredoma, 4a in 4b, v Celovcu. Obiskali smo Dvorano grbov ter si ogledali Celovškega zmaja in možica Vrbskega jezera.

Potem smo se podali v Hišo umetnikov, kjer nas je čakal gospod Christian Trapic. Razložil nam je razstavo umetnikov Heika Bressnika, Uweja Bressnika, Dietmarja Franza in Gernota Fischerja. Nato nas je razdelil na štiri skupine. Imeli smo približno četrt ure časa, da smo si v miru ogledali razstavo. Izbrati smo si morali po eno umetnino in si o njej izmisliti zgodbo. To zgodbo je vsaka skupina pripovedovala ostalim otrokom.

Ob koncu smo ustvarili skupno sliko o temi »jabolko«. Narisali smo jabolka v različnih oblikah in nalepili suho listje. Doživeli smo fantastičen dopoldan. Zdrava malica, ki smo jo tam dobili, nam je vsem še posebej teknila.